Qype logo Join Yelp

Qype has joined Yelp to bring you more reviews, community and businesses. Read More.

Map
  • Phone number +33 1 44 93 00 08
  • Business website legrainderiz.free.fr

Recommended Reviews

×
Your trust is our top concern, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more.
    • Qype User RicInP…
    • Paris, France
    • 52 friends
    • 394 reviews
    5.0 star rating
    13/3/2009

La salle de ce restaurant vietnamien est tellement petite que je vous recommande plutôt les plats à emporter. C'est du vietnamien comme à la maison (il faut le voir pour le croire) et c'est délicieux, frais, et pas très cher. Je vous recommande le pho ! Et en plus, la patronne vous tutoiera tout de suite et vous traitera tout de suite comme un membre de la famille Incroyablement accueillant !

• Qype User RausAu…
    • Berlin, Germany
    • 108 friends
    • 242 reviews
    5.0 star rating
    23/5/2008

What a Place! Or let's say What a Room! Cause this Thai Food Place runned by a very charming Thai Lady isn't bigger than 20m2! Kitchen, lunch counter and 3 tiny tables so sit. If you have time, passioned for food and orignial thai culture this is the right place for you! Choose between various delicious Thai dishes, all fresh homemade, each unique on its own. Get even better: prices are compared to Paris more than affordable

Page 1 of 1